Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
О нас
О журнале
Редакционные политики
Главный редактор
Наш колектив
Редакционный совет
Отправка материалов
Контакты
Редакционная этика
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Скоро в печати
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 5 № 2 (2019): Язык и образование
DOI:
https://doi.org/10.17323/jle.2019.2
Опубликован:
2019-06-30
Весь выпуск
Volume 5 Issue 2 (English)
От редактора
Scoping Reviews: What is in a Name?
Lilia Raitskaya, Elena Tikhonova
4-9
PDF (English)
Оригинальное исследование
A Cognitive Approach to the Instruction of Phrasal Verbs: Rudzka-Ostyn’s Model
Ghuzayyil Mohammed Al-Otaibi
10-25
PDF (English)
Tense and Aspect in the Academic Writing of Arab L2 Learners of English: A Corpus-Based Approach
Mousa A. Btoosh
26-47
PDF (English)
Интернационализация и английский язык в качестве языка преподавания в монгольском высшем образовании
Sainbayar Gundsambuu
48-66
PDF (English)
The Influence of the Teaching Style of Communication on the Motivation of Students to Learn Foreign Languages
Marina Ivanova, Natalia Shlenskaya, Natalia Mekeko, Tatiana Kashkarova
67-77
PDF (English)
Опытное исследование
Nihongo Speech Trainer: A Pronunciation Training System for Japanese Sounds
Tanporn Trakantalerngsak
78-85
PDF (English)
Мнение эксперта
Positive Psychology and Mastery of the L2 Academic Self
Aleks Palanac
86-94
PDF (English)
Teaching Business English with TED Talks: Putting Ideas into Practice
Olga Stognieva
95-111
PDF (English)
Does Communicative Language Teaching Help Develop Students’ Competence in Thinking Critically?
Junko Winch
112-122
PDF (English)
Рецензия на книгу
Science Culture, Language, and Education in America: Literacy, Conflict, and Successful Outreach by Emily Schoering. New York, Palgrave Macmillan, 2018. 145 pp. ISBN 1349958131
Einas Albadawi Tarboush
123-125
PDF (English)
Язык
English
Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Indexing
Текущий выпуск
Самые читаемые статьи за неделю
A Mixed-Method Study on the Effectiveness of Using ChatGPT in Academic Writing and Students’ Perceived Experiences
74
A BERT-Based Classification Model: The Case of Russian Fairy Tales
51
Reading Comprehension Performance Among Impulsive and Reflective English Learners: Examining the Influence of Three Reading Methods
43
Author-Related Concepts in Academic Writing Revisited: A Scoping Review
26
The Role of Artificial Intelligence in Transforming Language Learning: Opportunities and Ethical Considerations
24
Ключевые слова