Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
О нас
О журнале
Редакционные политики
Главный редактор
Наш колектив
Редакционный совет
Отправка материалов
Контакты
Редакционная этика
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Объявления
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Скоро в печати
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 5 № 2 (2019): Язык и образование
DOI:
https://doi.org/10.17323/jle.2019.2
Опубликован:
2019-06-30
Весь выпуск
Volume 5 Issue 2 (English)
От редактора
Scoping Reviews: What is in a Name?
Lilia Raitskaya, Elena Tikhonova
4-9
PDF (English)
Оригинальное исследование
A Cognitive Approach to the Instruction of Phrasal Verbs: Rudzka-Ostyn’s Model
Ghuzayyil Mohammed Al-Otaibi
10-25
PDF (English)
Tense and Aspect in the Academic Writing of Arab L2 Learners of English: A Corpus-Based Approach
Mousa A. Btoosh
26-47
PDF (English)
Интернационализация и английский язык в качестве языка преподавания в монгольском высшем образовании
Sainbayar Gundsambuu
48-66
PDF (English)
The Influence of the Teaching Style of Communication on the Motivation of Students to Learn Foreign Languages
Marina Ivanova, Natalia Shlenskaya, Natalia Mekeko, Tatiana Kashkarova
67-77
PDF (English)
Опытное исследование
Nihongo Speech Trainer: A Pronunciation Training System for Japanese Sounds
Tanporn Trakantalerngsak
78-85
PDF (English)
Мнение эксперта
Positive Psychology and Mastery of the L2 Academic Self
Aleks Palanac
86-94
PDF (English)
Teaching Business English with TED Talks: Putting Ideas into Practice
Olga Stognieva
95-111
PDF (English)
Does Communicative Language Teaching Help Develop Students’ Competence in Thinking Critically?
Junko Winch
112-122
PDF (English)
Рецензия на книгу
Science Culture, Language, and Education in America: Literacy, Conflict, and Successful Outreach by Emily Schoering. New York, Palgrave Macmillan, 2018. 145 pp. ISBN 1349958131
Einas Albadawi Tarboush
123-125
PDF (English)
Язык
English
Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Indexing
Текущий выпуск
Самые читаемые статьи за неделю
The Impact of Vocabulary Knowledge on the Reading Comprehension of Saudi EFL Learners
107
Modelling the Linguistic Worldview: Subject Field Scoping Review
85
Writing with AI: University Students’ Use of ChatGPT
45
Appliances of Generative AI-Powered Language Tools in Academic Writing: A Scoping Review
40
Hope Speech Detection Using Social Media Discourse (Posi-Vox-2024): A Transfer Learning Approach
30
Ключевые слова