Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
О нас
О журнале
Редакционные политики
Главный редактор
Наш колектив
Редакционный совет
Отправка материалов
Контакты
Редакционная этика
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Объявления
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Скоро в печати
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 5 № 3 (2019): Язык и образование
DOI:
https://doi.org/10.17323/jle.2019.3
Опубликован:
2019-09-30
Весь выпуск
Volume 5 Issue 3 (English)
От редактора
Gamification as a Field Landmark in Educational Research
Lilia Raitskaya, Elena Tikhonova
4-10
PDF (English)
Оригинальное исследование
Pragmatics of musical rhetoric in the post-2015 elections in Nigeria
Ayodele James Akinola
11-23
PDF (English)
The Impact of Vocabulary Knowledge on the Reading Comprehension of Saudi EFL Learners
Fadi Al-Khasawneh
24-34
PDF (English)
The Effects of an EFL and L2 Russian Teletandem Class: Student Perceptions of Oral Proficiency Gains
Jennifer Bown, Laura Catharine Smith, Ekaterina V. Talalakina
35-55
PDF (English)
Literacy: From the Perspective of Text and Discourse Theory
Danielle S. McNamara, Rod Roscoe, Laura Allen, Renu Balyan, Kathryn S. McCarthy
56-69
PDF (English)
Leadership Potential of Professional Teacher Associations in Russia: Formation of Middle Leaders
Anatoly V. Merenkov, Natalya L. Antonova, Natalia G. Popova
70-82
PDF (English)
The Impact of Cooperative Learning on Developing Speaking Ability and Motivation Toward Learning English
Ehsan Namaziandost, Vida Shatalebi, Mehdi Nasri
83-101
PDF (English)
Мнение эксперта
The Medium of Instruction Policy in Nepal: Towards Critical Engagement on the Ideological and Pedagogical Debate
Prem Prasad Poudel
102-110
PDF (English)
Рецензия на книгу
Teaching Language and Teaching Literature in Virtual Environment by Maria Luisa Carrio-Pastor (eds)., Springer Verlag, Singapore, 2019. XXI+293 pp. ISBN 978-981-13-1358-5 (eBook)
Amare Tesfie Birhan
111-113
PDF (English)
Native and Non-Native EFL Teachers Dichotomy: Terminological, Competitiveness and Employment Discrimination
Mersad Dervić, Senad Bećirović
114-127
PDF (English)
Язык
English
Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Indexing
Текущий выпуск
Самые читаемые статьи за неделю
Writing with AI: University Students’ Use of ChatGPT
41
Variation in Academic Writing: A Corpus-Based Investigation on the Use of Syntactic Features by Advanced L2 Academic Writers
34
Synergizing Generative Pre-Trained Transformer (GPT) Chatbots in a Process-Based Writing Paradigm to Enhance University Students’ Writing Skills
24
The Impact of Social Networking Sites on Study Habits and Interpersonal Relationships among Vietnamese Students
22
To Type or To Write: The Effect of Writing Modes and Time Constraints on Students’ Writing Quality
21
Ключевые слова