Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
О нас
О журнале
Редакционные политики
Главный редактор
Наш колектив
Редакционный совет
Отправка материалов
Контакты
Редакционная этика
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Объявления
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Скоро в печати
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 1 № 2 (2015): Язык и образование
DOI:
https://doi.org/10.17323/2411-7390-2015-1-2
Опубликован:
2015-06-01
Весь выпуск
Volume 1 Issue 2 (English)
Оригинальное исследование
Olympiad in the English Language as a Form of Alternative Language Assessment
Evgeniya Bolshakova
6-12
PDF (English)
Prosodic Variation in Academic Public Presentations
Elena Freydina
13-19
PDF (English)
Professional Development, Motivation, and Community in a Moscow In-service Recertification Course
Tony Hull
20-26
PDF (English)
Teachers’ Written Feedback: Does the Delivery Method Matter?
Natalia Koliadina
27-34
PDF (English)
Reading Accuracy in EFL Students with a Transparent L1 Background – a Case Study from Poland
Monika Łodej
35-40
PDF (English)
English Phraseology: Integration with Terminology Science
Elena Nikulina
41-45
PDF (English)
Teacher Corrective Oral Feedback in the Classroom
Nasy Inthisone Pfanner
46-55
PDF (English)
Self-Regulation Skills: Several Ways of Helping Students Develop Self-Regulated Learning
Tatiana Baranovskaya
56-64
PDF (English)
Рецензия на книгу
The Last Word on Words. Lectures on English Lexicology. Morozova Nataliya. Moscow: University book, 2010. 178 p. ISBN 978-5-91304-152-4
Olga Chupryna
65
PDF (English)
Язык
English
Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Indexing
Текущий выпуск
Самые читаемые статьи за неделю
Predictions of Multilevel Linguistic Features to Readability of Hong Kong Primary School Textbooks: A Machine Learning Based Exploration
55
Writing with AI: University Students’ Use of ChatGPT
41
Appliances of Generative AI-Powered Language Tools in Academic Writing: A Scoping Review
38
The Impact of Vocabulary Knowledge on the Reading Comprehension of Saudi EFL Learners
30
The Impact of Social Networking Sites on Study Habits and Interpersonal Relationships among Vietnamese Students
23
Ключевые слова