Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Объявления
Редакционный совет
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Forthcoming
О нас
О журнале
Отправка материалов
Наш колектив
Контакты
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 9 № 1 (2023): Journal of Language and Education
DOI:
https://doi.org/10.17323/jle.2023.v9.i1
Опубликован:
2023-03-31
Весь выпуск
Volume 9 Issue 1 (English)
Редакционная колонка
Education 4.0: The Concept, Skills, and Research
Elena Tikhonova, Lilia Raitskaya
5-11
PDF (English)
Статьи
Automated Measures of Lexical Sophistication: Predicting Proficiency in an Integrated Academic Writing Task
Randy Appel, Angel Arias
12-25
PDF (English)
The Interplay between Corrective Feedback, Motivation and EFL Achievement in Middle and High School Education
Emnijeta Ahmetovic, Senad Becirovic, Vildana Dubravac, Amna Brdarevic-Celjo
26-40
PDF (English)
Is It True They Negatively Engage? Mixed Method Research of Student Engagement in EFL Online Classrooms
Fahad Alzahrani
41-58
PDF (English)
Translanguaging Instruction and Reading Comprehension Skills of Japanese EFL Learners: A Quasi-Experimental Study
Alexis Goli
59-75
PDF (English)
Формирование межкультурной коммуникативной компетенции: профессионально ориентированный подход (на примере студентов экономического факультета)
Nataliia Guskova, Елена Голубовская
76-88
PDF (English)
Technology-Enabled Language Leaning: Mediating Role of Collaborative Learning
Divya Jyot Kaur, Niraja Saraswat, Irum Alvi
89-101
PDF (English)
Where do Critical Pedagogy and Language Needs Analysis meet? English as an Additional Language for Adult Refugees and Mi-grants in Greece: A Case Study
Christina Maligkoudi, Anna Mouti, Eleni Triantafyllou
102-111
PDF (English)
An Output-oriented Approach to the Impact of Online Written Languaging on Form-Focused Writing Tasks
Natasha Pourdana
112-127
PDF (English)
Academic Procrastination among Indonesian University Learners: Interaction with Cheating, Absenteeism, and L2 Achievement
Adaninggar Septi Subekti
128-137
PDF (English)
On the Identifiability of Cognitive Diagnostic Models: Diagnosing Students’ Translation Ability
Mona Tabatabaee-Yazdi, Aynaz Samir
138-157
PDF (English)
Effectiveness of cooperative grouping in developing reading skills of university level EFL learners
Jagoda Topalov
158-171
PDF (English)
Preferences for Oral Corrective Feedback: Are Language Proficiency, First Language, Foreign Language Classroom Anxiety, and Enjoyment Involved?
Watcharapol Wiboolyasarin, Phornrat Tiranant, Teavakorn Khumsat, Tidarat Ngamnikorn, Kanokpan Wiboolyasarin, Somkiat Korbuakaew, Nattawut Jinowat
172-184
PDF (English)
Язык
English
Русский
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Ключевые слова
Отправить материал
Indexing
Текущий выпуск