Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
О нас
О журнале
Редакционные политики
Главный редактор
Наш колектив
Редакционный совет
Отправка материалов
Контакты
Редакционная этика
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Объявления
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Скоро в печати
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 9 № 1 (2023): Journal of Language and Education
DOI:
https://doi.org/10.17323/jle.2023.v9.i1
Опубликован:
2023-03-31
Весь выпуск
Volume 9 Issue 1 (English)
Редакционная колонка
Education 4.0: The Concept, Skills, and Research
Elena Tikhonova, Lilia Raitskaya
5-11
PDF (English)
Статьи
Automated Measures of Lexical Sophistication: Predicting Proficiency in an Integrated Academic Writing Task
Randy Appel, Angel Arias
12-25
PDF (English)
The Interplay between Corrective Feedback, Motivation and EFL Achievement in Middle and High School Education
Emnijeta Ahmetovic, Senad Becirovic, Vildana Dubravac, Amna Brdarevic-Celjo
26-40
PDF (English)
Is It True They Negatively Engage? Mixed Method Research of Student Engagement in EFL Online Classrooms
Fahad Alzahrani
41-58
PDF (English)
Translanguaging Instruction and Reading Comprehension Skills of Japanese EFL Learners: A Quasi-Experimental Study
Alexis Goli
59-75
PDF (English)
Формирование межкультурной коммуникативной компетенции: профессионально ориентированный подход (на примере студентов экономического факультета)
Nataliia Guskova, Елена Голубовская
76-88
PDF (English)
Technology-Enabled Language Leaning: Mediating Role of Collaborative Learning
Divya Jyot Kaur, Niraja Saraswat, Irum Alvi
89-101
PDF (English)
Where do Critical Pedagogy and Language Needs Analysis meet? English as an Additional Language for Adult Refugees and Mi-grants in Greece: A Case Study
Christina Maligkoudi, Anna Mouti, Eleni Triantafyllou
102-111
PDF (English)
An Output-oriented Approach to the Impact of Online Written Languaging on Form-Focused Writing Tasks
Natasha Pourdana
112-127
PDF (English)
Academic Procrastination among Indonesian University Learners: Interaction with Cheating, Absenteeism, and L2 Achievement
Adaninggar Septi Subekti
128-137
PDF (English)
On the Identifiability of Cognitive Diagnostic Models: Diagnosing Students’ Translation Ability
Mona Tabatabaee-Yazdi, Aynaz Samir
138-157
PDF (English)
Effectiveness of cooperative grouping in developing reading skills of university level EFL learners
Jagoda Topalov
158-171
PDF (English)
Preferences for Oral Corrective Feedback: Are Language Proficiency, First Language, Foreign Language Classroom Anxiety, and Enjoyment Involved?
Watcharapol Wiboolyasarin, Phornrat Tiranant, Teavakorn Khumsat, Tidarat Ngamnikorn, Kanokpan Wiboolyasarin, Somkiat Korbuakaew, Nattawut Jinowat
172-184
PDF (English)
Язык
English
Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Indexing
Текущий выпуск
Самые читаемые статьи за неделю
The Impact of Vocabulary Knowledge on the Reading Comprehension of Saudi EFL Learners
70
Exploring Academic Culture: Unpacking its Definition and Structure (A Systematic Scoping Review)
54
Writing with AI: University Students’ Use of ChatGPT
42
Variation in Academic Writing: A Corpus-Based Investigation on the Use of Syntactic Features by Advanced L2 Academic Writers
33
The Impact of Social Networking Sites on Study Habits and Interpersonal Relationships among Vietnamese Students
30
Ключевые слова