Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Объявления
Редакционный совет
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Forthcoming
О нас
О журнале
Отправка материалов
Наш колектив
Контакты
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 9 № 3 (2023): Journal of Language and Education
DOI:
https://doi.org/10.17323/jle.2023.v9.i3
Опубликован:
2023-09-30
Весь выпуск
Volume 9 Issue 3 (English)
Редакционная колонка
ChatGPT: Как найти золотую середину? Исследование технологий GPT и больших языковых моделей
Elena Tikhonova, Lilia Raitskaya
5-11
PDF (English)
Статьи
The Learning Potential of a TV Series in Promoting L2 Incidental Learning of Idiomatic and Non-Idiomatic Phrasal Verbs
Hassan Alshumrani
12-23
PDF (English)
The Role of Goal Orientations and Communication Strategies in Willingness to Communicate in EMI Classrooms
Mu-Hsuan Chou
24-37
PDF (English)
Compliment Response Strategies in Institutional Discourse within an Emirati Context: Focus on Power and Gender Differences in University Student-Professor Exchanges in English
Танжу Деверси
38-51
PDF (English)
Building Scientific Knowledge in English: Integrating Content, Cognition and Communication in Secondary School CLIL Biology
Pilar Gerns
52-78
PDF (English)
Stand-Alone Conclusion Section in Open-Access Research Articles: Organizational Structure
Budsaba Kanoksilapatham
79-89
PDF (English)
A Corpus-based Investigation of Phrasal Complexity Features and Rhetorical Functions in Data Commentary
Muhammed Parviz, Ge Lan
90-109
PDF (English)
Exploring Translanguaging during Metacognitive Strategy Use on L2 Listening and Writing Skills
Roderick Julian Robillos
110-128
PDF (English)
Perceptions of Situational Factors of Willingness to Communicate inside and outside the classroom: Thai EFL First-Year University Students’ Reflections
Satima Rotjanawongchai
128-142
PDF (English)
Topic Modeling for Text Structure Assessment: The case of Russian Academic Texts
Valery Solovyev, Marina Solnyshkina, Elena Tutubalina
143-158
PDF (English)
A Bibliometric Analysis of English for Specific Purposes from 2011 to 2023 Using Citespace: Visualizing Status, Themes, Evolution, and Emerging Trends
Sining Tan, Madhubala Bava Harji, Xiaogang Hu
159-175
PDF (English)
The Effectiveness Data-Driven Vocabulary Learning: Hands-on Concordancing through a Pedagogical Corpus
Sibel Tosun, Hatice Sofu
176-190
PDF (English)
Мнение эксперта
What Can Count As Critical Academic Literacy Education?
Filippos Tentolouris
191-197
PDF (English)
Язык
English
Русский
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Ключевые слова
Отправить материал
Indexing
Текущий выпуск