Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Объявления
Редакционный совет
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Forthcoming
О нас
О журнале
Отправка материалов
Наш колектив
Контакты
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 5 № 4 (2019): Язык и образование
DOI:
https://doi.org/10.17323/jle.2019.v5.i4
Опубликован:
2019-12-20
Весь выпуск
Volume 5 Issue 4 (English)
Редакционная колонка
Skills and Competencies in Higher Education and Beyond
Lilia Raitskaya, Elena Tikhonova
4-8
PDF (English)
Статьи
Teacher Beliefs about Students’ Use of Cohesion in Writing: What Does the Textual Evidence Reveal?
Zulfiqar Ahmad
9-24
PDF (English)
The Effects of Collaborative Note-Taking in Flipped Learning Contexts
Matthew P. Baldwin, Mik Fanguy, Jamie H. Costley
25-35
PDF (English)
The Plasticity of Students’ Language Learning Beliefs: The Interplay of Gender, Grade and Educational Level
Vildana Dubravac, Esma Latić
36-53
PDF (English)
The Relationship between L1 and L2 Reading Comprehension and Language and Reading Proficiency at the Tertiary Level
Alenka Mikulec, Božica Vuić
54-65
PDF (English)
Pragmeme of Political Humour in Selected Nigerian Political Cartoons
Tolulope Oluremi
66-80
PDF (English)
Exploring Iranian EFL Learners’ Listening Skills via TED Talks: Does Medium Make a Difference?
Mojgan Rashtchi, Mohammad Reza Tollabi Mazraehno
81-97
PDF (English)
Does Autonomy Really Matter in Language Learning?
Gülnihal Şakrak-Ekin, Cem Balçıkanlı
98-111
PDF (English)
Referential Coherence of Academic Texts: A Corpus-Based Analysis of L2 Research Papers in Management
Elizaveta Smirnova
112-127
PDF (English)
Perfectionist Types in the English as a Foreign Language Teaching Profession in Russia
Kenneth Wang, Tatiana M. Permyakova, Marina S. Sheveleva
128-137
PDF (English)
Мнение эксперта
Development of Foreign Language Education in China under the Belt and Road Initiative
Huang Lihe
138-145
PDF (English)
Обзоры
Integrating Information and Communication Technologies in English for Specific Purposes
Nooruddin Din, Musarat Yasmin
146-149
PDF (English)
Embracing Multilingualism Across Educational Contexts. Edited by Corinne A. Seals and Vincent Ieni Olsen-Reeder. Wellington, Victoria University Press, 2019. 389 pp. ISBN 9781776562916150
Antonina A. Kharkovskaya
150-154
PDF (English)
Язык
English
Русский
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Ключевые слова
Отправить материал
Indexing
Текущий выпуск