Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
О нас
О журнале
Редакционные политики
Главный редактор
Наш колектив
Редакционный совет
Отправка материалов
Контакты
Редакционная этика
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Скоро в печати
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 5 № 4 (2019): Язык и образование
DOI:
https://doi.org/10.17323/jle.2019.v5.i4
Опубликован:
2019-12-20
Весь выпуск
Volume 5 Issue 4 (English)
От редактора
Skills and Competencies in Higher Education and Beyond
Lilia Raitskaya, Elena Tikhonova
4-8
PDF (English)
Оригинальное исследование
Teacher Beliefs about Students’ Use of Cohesion in Writing: What Does the Textual Evidence Reveal?
Zulfiqar Ahmad
9-24
PDF (English)
The Effects of Collaborative Note-Taking in Flipped Learning Contexts
Matthew P. Baldwin, Mik Fanguy, Jamie H. Costley
25-35
PDF (English)
The Plasticity of Students’ Language Learning Beliefs: The Interplay of Gender, Grade and Educational Level
Vildana Dubravac, Esma Latić
36-53
PDF (English)
The Relationship between L1 and L2 Reading Comprehension and Language and Reading Proficiency at the Tertiary Level
Alenka Mikulec, Božica Vuić
54-65
PDF (English)
Pragmeme of Political Humour in Selected Nigerian Political Cartoons
Tolulope Oluremi
66-80
PDF (English)
Exploring Iranian EFL Learners’ Listening Skills via TED Talks: Does Medium Make a Difference?
Mojgan Rashtchi, Mohammad Reza Tollabi Mazraehno
81-97
PDF (English)
Does Autonomy Really Matter in Language Learning?
Gülnihal Şakrak-Ekin, Cem Balçıkanlı
98-111
PDF (English)
Referential Coherence of Academic Texts: A Corpus-Based Analysis of L2 Research Papers in Management
Elizaveta Smirnova
112-127
PDF (English)
Perfectionist Types in the English as a Foreign Language Teaching Profession in Russia
Kenneth Wang, Tatiana M. Permyakova, Marina S. Sheveleva
128-137
PDF (English)
Мнение эксперта
Development of Foreign Language Education in China under the Belt and Road Initiative
Huang Lihe
138-145
PDF (English)
Рецензия на книгу
Integrating Information and Communication Technologies in English for Specific Purposes
Nooruddin Din, Musarat Yasmin
146-149
PDF (English)
Embracing Multilingualism Across Educational Contexts. Edited by Corinne A. Seals and Vincent Ieni Olsen-Reeder. Wellington, Victoria University Press, 2019. 389 pp. ISBN 9781776562916150
Antonina A. Kharkovskaya
150-154
PDF (English)
Язык
English
Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Indexing
Текущий выпуск
Самые читаемые статьи за неделю
A Mixed-Method Study on the Effectiveness of Using ChatGPT in Academic Writing and Students’ Perceived Experiences
74
A BERT-Based Classification Model: The Case of Russian Fairy Tales
51
Reading Comprehension Performance Among Impulsive and Reflective English Learners: Examining the Influence of Three Reading Methods
43
Author-Related Concepts in Academic Writing Revisited: A Scoping Review
26
The Role of Artificial Intelligence in Transforming Language Learning: Opportunities and Ethical Considerations
24
Ключевые слова