Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
О нас
О журнале
Редакционные политики
Главный редактор
Наш колектив
Редакционный совет
Отправка материалов
Контакты
Редакционная этика
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Скоро в печати
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 1 № 1 (2015): Язык и образование
DOI:
https://doi.org/10.17323/2411-7390-2015-1-1
Опубликован:
2015-03-01
Весь выпуск
Volume 1 Issue 1 (English)
Оригинальное исследование
Investigating the Gap between L2 Grammar Textbooks and Authentic Speech: Corpus-Based Comparisons of Reported Speech
Kevin Cancellaro
6-11
PDF (English)
EST for EMI: A Problem-Based Learning Approach to Domain-Specific Fluency
Sharon Hannigan
12-19
PDF (English)
Looking for an EIL Pronunciation Standard: A Literature Review and Classroom Experience from the Russian L1 Perspective
Tatiana Skopintseva
20-26
PDF (English)
Language, Task and Situation: Authenticity in the Classroom
Ken Beatty
27-37
PDF (English)
New approaches to teacher development in an EAP context
Elena Velikaya
38-44
PDF (English)
On the Conceptual Basis of the English Adjectival Category
Marina Antonova
45-50
PDF (English)
Russian Students’ Associative View of Germans
Vasiliy Glushak
51-58
PDF (English)
Рецензия на книгу
Current Trends in the Development of Psycholinguistics in Russia
Valreia Aivazova
59-63
PDF (English)
Язык
English
Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Indexing
Ключевые слова
Самые читаемые статьи за неделю
A Telecollaboration Project on Giving Online Peer Feedback: Implementing a Multilateral Virtual Exchange During a Pandemic
111
The Impact of Vocabulary Knowledge on the Reading Comprehension of Saudi EFL Learners
59
Exploring the Use of ChatGPT in EFL/ESL Writing Classrooms: A Systematic Literature Review
46
Enhancing Critical Thinking Skills in ChatGPT-Human Interaction: A Scoping Review
43
A BERT-Based Classification Model: The Case of Russian Fairy Tales
33