Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
О нас
О журнале
Редакционные политики
Главный редактор
Наш колектив
Редакционный совет
Отправка материалов
Контакты
Редакционная этика
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Объявления
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Скоро в печати
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 1 № 4 (2015): Язык и образование
DOI:
https://doi.org/10.17323/2411-7390-2015-1-4
Опубликован:
2015-12-01
Весь выпуск
Volume 1 Issue 4 (English)
Оригинальное исследование
ESP in Polish Tertiary Language Courses – in Search of Definition
Agnieszka Dzięcioł-Pędich
6-14
PDF (English)
Graphic and Functional Algorithms of Sequence of Tenses in English Grammar for the Effective Education and Automated Systems of Text Synthesis and Editing
Lyudmila Kozlova, Nadejda Trubochkina
15-25
PDF (English)
Semantic and Cognitive Structure of Emotion States Love, Lust, Infatuation, Passion
Nataliya Lavrova
26-36
PDF (English)
The Backyard of EFL Teaching: Issues Behind L1 Prosodic Interference in Russian English
Ekaterina Popkova
37-44
PDF (English)
The Development of Stance-taking Strategies in L2 Students’ Academic Essays: the Case of a Content-based Russian-American Teleconference Course
Irina Shchemeleva
45-53
PDF (English)
Successful ESL Writing for Publication: The Role of Writers’ Autonomy Linguistic Competence and L1/L2 Critical Reading Skills
Natalia Smirnova
54-62
PDF (English)
Implementing Peer Assessment in a Russian University ESP Classroom
Olga Stognieva
63-73
PDF (English)
Fostering Positive Transfer through Metalinguistic Awareness: A Case for Parallel Instruction of Synonyms in L1 and L2
Ekaterina Talalakina
74-80
PDF (English)
Рецензия на книгу
External Influences on English: From its Beginnings to the Renaissance. D. Gary Miller. Oxford: Oxford University Press, 2012. 252 pp. ISBN: 9780199654260
Maria Volkonskaya
81-84
PDF (English)
Язык
English
Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Indexing
Текущий выпуск
Самые читаемые статьи за неделю
Writing with AI: University Students’ Use of ChatGPT
41
Variation in Academic Writing: A Corpus-Based Investigation on the Use of Syntactic Features by Advanced L2 Academic Writers
34
Academic Vocabulary Distribution in Applied Linguistics Journal Research Articles: Do SINTA Rankings Matter?
23
Synergizing Generative Pre-Trained Transformer (GPT) Chatbots in a Process-Based Writing Paradigm to Enhance University Students’ Writing Skills
21
Data Commentary in Research Publications: A Scoping Review
21
Ключевые слова