Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
О нас
О журнале
Редакционные политики
Главный редактор
Наш колектив
Редакционный совет
Отправка материалов
Контакты
Редакционная этика
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Скоро в печати
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 11 № 2 (2025): Journal of Language and Education
DOI:
https://doi.org/10.17323/jle.2025.v11.i2
Опубликован:
2025-06-30
Весь выпуск
Volume 11 Issue 2 (English)
От редактора
Развитие навыков критического мышления во взаимодействии человека и нейросети: обзор предметного поля
Лилия Раицкая, Elena Tikhonova
5-19
PDF (English)
Оригинальное исследование
Boosting Punctuation Proficiency: The Power of an Interactive Chatbot for EFL Learners
Ali Al Ghaithi, Behnam Behforouz
20-34
PDF (English)
The Influence of Multimodal Visual Methodologies on EFL University Students’ Audio-Visual Comprehension, Verbal and Nonverbal Communication
Ibrahim Hassan Ali Al-jumaily, Istabraq Tariq Jawaad Alazzawi
35-56
PDF (English)
Enhancing EFL Students’ Idiomatic Competence: A Comparative Analysis of Lexical, Etymological, and Multimodal Approaches
Sulaiman Alnujaidi
57-74
PDF (English)
Intelligent Approaches to Computer Testing of Perception and Production Skills of Russian EFL Speakers
Marina Kolesnichenko, Vitalii Kapitan
75-93
PDF (English)
GPTBot Development for Translation Purposes: Flowchart, Practical Case and Future Prospects
Helena Ortiz-Garduño, Daniel Torres-Salinas
94-110
PDF (English)
How Secondary English Teachers Employ Formative Assessment and Feedback to Scaffold Students' Odyssey in English Learning
Kesh Rana, Karna Rana
111-124
PDF (English)
Стилистическая избыточность и водность во введениях оригинальных эмпирических исследований: риторические риски академического письма
Елена Тихонова, Ольга Завольская, Наталия Мекеко
125-136
PDF (English)
Рецензии
Exploring the Use of ChatGPT in EFL/ESL Writing Classrooms: A Systematic Literature Review
Yustinus Calvin Gai Mali
137-156
PDF (English)
Enhancing English Language Teaching and User Experience in Virtual Environments: A Systematic Review on Gamification and Personalised Learning
Myriam Tatiana Velarde Orozco, Bárbara Luisa De Benito Crosetti
157-174
PDF (English)
Рецензия на книгу
Reading Images for Knowledge Building: Analyzing Infographics in School Science: A Book Review
Chau Hoang Vo, Tin Thanh Nguyen
175-179
PDF (English)
Язык
English
Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Indexing
Текущий выпуск
Самые читаемые статьи за неделю
Exploring the Use of ChatGPT in EFL/ESL Writing Classrooms: A Systematic Literature Review
158
Boosting Punctuation Proficiency: The Power of an Interactive Chatbot for EFL Learners
52
A Mixed-Method Study on the Effectiveness of Using ChatGPT in Academic Writing and Students’ Perceived Experiences
47
How Secondary English Teachers Employ Formative Assessment and Feedback to Scaffold Students' Odyssey in English Learning
42
Enhancing Critical Thinking Skills in ChatGPT-Human Interaction: A Scoping Review
40
Ключевые слова