Margaret Cargill and Sally Burgess (Eds.), Publishing Research in English as an Additional Language: Practices, Pathways and Potentials. Adelaide: The University of Adelaide Press, 2017; 260 pp., ISBN 9781925261523 (hbk)
Скачивания
Литература
Cargill, M., & Burgess, S. (Eds.). (2017). Publishing research in English as an additional language: practices, pathways and potentials. University of Adelaide Press.
Connell, R.W. (2006). Core activity: Reflexive intellectual workers and cultural crisis. Journal of Sociology, 42(1), 5-23. DOI: https://doi.org/10.1177/1440783306061350
Connell, R.W., & Wood, J. (2002). Globalization and scientific labour: Patterns in a life history study of intellectual workers in the periphery. Journal of Sociology, 38(2), 167-190. DOI: https://doi.org/10.1177/144078302128756561
Freire, P. (1970). Pedagogy of the oppressed. Herder and Herder.
Copyright (c) 2020 Национальный исследовательский университет «Высшая школа экономики»

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Авторы, публикующие статьи в журнале, соглашаются с условиями политики авторских прав.