Автономия в языковом образовании. Теория, исследования и практика: Обзор книги
Скачивания
Литература
Little, D. (1995). Learning as dialogue: The dependence of learner autonomy on teacher autonomy. System, 23(2), 175-181. DOI: https://doi.org/10.1016/0346-251X(95)00006-6
Little, D. (1999). Developing learner autonomy in the foreign language classroom: A social-interactive view of learning and three fundamental pedagogical principles. Revista Canaria de Estudios Ingleses, 38, 77-88.
Little, D. (2007). Language learner autonomy: Some fundamental considerations revisited. Innovation in Language Learning and Teaching, 1(1), 14-29. DOI: https://doi.org/10.2167/illt040.0
Raya, M. J., & Vieira, F. (Eds.). (2020). Autonomy in language education: Theory, research and practice. Routledge
Copyright (c) 2021 Национальный исследовательский университет «Высшая школа экономики»

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Авторы, публикующие статьи в журнале, соглашаются с условиями политики авторских прав.