Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
О нас
О журнале
Редакционные политики
Главный редактор
Наш колектив
Редакционный совет
Отправка материалов
Контакты
Редакционная этика
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Объявления
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Скоро в печати
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 3 № 4 (2017): Язык и образование
DOI:
https://doi.org/10.17323/2411-7390-2017-3-4
Опубликован:
2017-12-31
Весь выпуск
Volume 3 Issue 4 (English)
Оригинальное исследование
A Survey of Teachers’ Experience in Implementing Yoruba Medium of Instruction in the Lower Primary Schools of Ikire Nigeria
Akintoye Japhet
6-15
PDF (English)
Maternal Ideology in an MTN® Advertisement: Analysing Socio-Semiotic Reality as a Campaign for Peace
Taofeek Olaiwola Dalamu
16-26
PDF (English)
Test Takers’ Perceptions towards BEC Exams: a Case Study of a Russian University
Elizaveta Smirnova, Tatyana Permyakova, Marina Sheveleva
27-35
PDF (English)
The Semantic Expansion of ‘Wife’ and ‘Husband’ among the Yorùbá of Southwestern Nigeria
Reuben Olúwáfé̩mi Ìkò̩tún
36-43
PDF (English)
Roundtable Discussion in Language Teaching: Assessing Subject Knowledge and Language Skills
Aida Rodomanchenko
44-51
PDF (English)
Stressed and Unstressed Syllable Alternation in Educated Edo (Nigerian) English
Julianah Akindele
52-59
PDF (English)
Vocabulary Strategies and Bridging the Gap from Learning to Read to Reading to Learn
Kholood Moustafa Alakawi
60-72
PDF (English)
Рецензия на книгу
The Style and Timbre of English Speech and Literature. Marklen E. Konurbaev. London, UK: Palgrave Macmillan, 2016. 203 pp. ISBN 978-1-137-51947-4
Keith Rawson-Jones
73-75
PDF (English)
Directions in Discourse Analysis: Theory & Method. Jalilifar A. R. (Eds.). Ahvaz, Iran: University of Ahvaz Press, 2014. 370 pp. ISBN 978-600-141-158-8
Aiyoub Jodairi Pineh
76-77
PDF (English)
Язык
English
Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Indexing
Текущий выпуск
Самые читаемые статьи за неделю
The Impact of Vocabulary Knowledge on the Reading Comprehension of Saudi EFL Learners
112
Appliances of Generative AI-Powered Language Tools in Academic Writing: A Scoping Review
60
Writing with AI: University Students’ Use of ChatGPT
43
The Impact of Social Networking Sites on Study Habits and Interpersonal Relationships among Vietnamese Students
35
The Study of EFL Learnersʹ Perception of Using E-learning, Self-Regulation and Constructivism in English Classrooms: Teachers, Intermediate and Advanced Learners′ Attitude
30
Ключевые слова