Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
О нас
О журнале
Редакционные политики
Главный редактор
Наш колектив
Редакционный совет
Отправка материалов
Контакты
Редакционная этика
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Скоро в печати
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 10 № 1 (2024): Journal of Language and Education
DOI:
https://doi.org/10.17323/jle.2024.v10.i1
Опубликован:
2024-03-30
Весь выпуск
Volume 10 Issue 1 (English)
От редактора
The Culture of Research: A Systematic Scoping Review
Elena Tikhonova, Lilia Raitskaya
5-24
PDF (English)
Оригинальное исследование
Investigating the Challenges and Strategies of Thai University Students in Mastering English Idioms
Aisah Apridayani, Natthayos Chatwichit, Tiparoon Supanpong, Sukanya Kanto
25-34
PDF (English)
The Effects of Asynchronous Cross-cultural Communication on EFL University Students’ Writing Performance and Motivation
Wei-Yu Chang, Ming-Chang Wu, Shu-Wen Lin
35-48
PDF (English)
Exploring University Students’ Online Learning Readiness: A Mixed Methods Study of Forced Online Learning
Chek Kim Loi, Jason Miin Hwa Lim, Norazah Mohd Suki, Hock Ann Lee
49-67
PDF (English)
A Corpus-based Analysis of Rhetorical Moves and P-frames in an Omani Learner Corpus of Research Project Abstracts
Priya Mathew, Lee Mccallum
68-82
PDF (English)
The Correlation Between the Use of Online Learning Platforms and Undergraduate Students’ Self-Efficacy
Asnawi Muslem, Usman Kasim, Faisal Mustafa, Siti Sarah Fitriani, Maulidia Rahmi
83-100
PDF (English)
L1 Influence on the Use of the English Present Perfect: A Corpus Analysis of Russian and Spanish Learners’ Essays
Javier Perez-Guerra, Elizaveta Smirnova
101-114
PDF (English)
Self-Efficacy (SE) and Motivation of the Indonesian Teacher Educator Authors (TEAs) in Writing Articles for Publication: The Bloom Digital Taxonomy (BDT) Perspective
Деди Турмуди, Muhammad Ihsan Dacholfany, Ummi Rasyidah
115-132
PDF (English)
The Likelihood of Cheating at Formative Vocabulary Tests: Before and During Online Remote Learning in English Courses
Budi Waluyo, Nur Lailatur Rofiah
133-145
PDF (English)
Рецензии
Analysis of CLIL-Related Research in School Settings: A Systematic Review
English, Svetlana Antropova
146-159
PDF (English)
Рецензия на книгу
Translation as Social Justice. Translation Policies and Practices in Non-Governmental Organizations: Book Review
Chi Derek Asaba
160-164
PDF (English)
Язык
English
Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Indexing
Текущий выпуск
Самые читаемые статьи за неделю
A Mixed-Method Study on the Effectiveness of Using ChatGPT in Academic Writing and Students’ Perceived Experiences
69
A BERT-Based Classification Model: The Case of Russian Fairy Tales
39
Natalie Reid, Getting Published in International Journals: Writing Strategies for European Social Scientists (2nd ed.). Albuquerque: Professional Publications Press, 2018; 301 pp., ISBN: 978-0-682-92995-7 (pbk).
33
The Impact of Students' Motivational Drive and Attitude toward Online Learning on Their Academic Engagement during the Emergency Situation
28
Author-Related Concepts in Academic Writing Revisited: A Scoping Review
28
Ключевые слова