Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Объявления
Редакционный совет
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Forthcoming
О нас
О журнале
Отправка материалов
Наш колектив
Контакты
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 10 № 2 (2024): Journal of Language and Education
DOI:
https://doi.org/10.17323/jle.2024.v10.i2
Опубликован:
2024-06-17
Весь выпуск
Volume 10 Issue 2 (English)
Редакционная колонка
Evidence-Based Social Sciences and Practices: A Scoping Review
Lilia Raitskaya, Elena Tikhonova
5-31
PDF (English)
Статьи
Online Learning in Modern Digital Era: A Distance Training Program for Greek Language Teachers
Spyridon Bouras, Panagiotis Barkas, Eleni Griva
32-44
PDF (English)
The Study of EFL Learnersʹ Perception of Using E-learning, Self-Regulation and Constructivism in English Classrooms: Teachers, Intermediate and Advanced Learners′ Attitude
Marzie Faridi, Siros Izadpanah
45-58
PDF (English)
“Expunge Virtually All Use of the Passive Voice”: How Does Style Guideline Affect Passive Voice Occurrences in Research Articles?
Humairah Fauziah, Yazid Bashtomi
59-70
PDF (English)
Literary Works and Technology Aids Inclusion in Foreign Language Learning: Case of Kosovo Students’ Approach
Seniha Krasniqi, Lendita Gjikolli
71-83
PDF (English)
Predictive Effects of English Classroom Anxiety and Motivation on Chinese Undergraduate EFL Learners’ English Achievement
Meihua Liu, Tianhao Li
84-94
PDF (English)
Reading Comprehension Performance Among Impulsive and Reflective English Learners: Examining the Influence of Three Reading Methods
Marjon Moiinvaziri
95-107
PDF (English)
Self-efficacy and Metacognition as the Mediated Effects of Growth Mindset on Academic Writing Performance
Lastika Ary Prihandoko, Ruly Morganna, Suci Nugrah Amalia
108-122
PDF (English)
Scrutinizing the Relationship between Vietnamese English Majors’ Intrinsic Motivation and Perceptions Towards Five Components of the 5Ts Framework
Diem-Ha Nguyen Thi
123-133
PDF (English)
Examining the Evolution and Components of the Culture of Learning in University Education: A Systematic Scoping Review
Tatiana Laguttseva-Nogina, Nadezhda Arupova, Natalya Mekeko, Svetlana Fomina
134-152
PDF (English)
Обзоры
Pedagogical Translanguaging – Elements in Language Teaching: Book Review
Jie Fan
153-155
PDF (English)
Язык
English
Русский
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Ключевые слова
Отправить материал
Indexing
Текущий выпуск