Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Объявления
Редакционный совет
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Forthcoming
О нас
О журнале
Отправка материалов
Наш колектив
Контакты
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 9 № 2 (2023): Journal of Language and Education
DOI:
https://doi.org/10.17323/jle.2023.v9.i2
Опубликован:
2023-06-30
Весь выпуск
Volume 9 Issue 2 (English)
Редакционная колонка
Multilingualism and Beyond: Implications for Education
Lilia Raitskaya, Elena Tikhonova
5-11
PDF (English)
Статьи
Research Article Introductions in Applied Linguistics: A Comparative Study on the Use of Appeals
M. Affandi Arianto, Maulluddul Haq, Jufrizal Jufrizal
12-24
PDF (English)
Lexical Bundles in Indonesian EFL Textbooks: A Corpus Analysis
Priyatno Ardi, Yacinta Dinda Oktafiani, Nugraheni Widianingtyas, Olga V. Dekhnich , Utami Widiati
25-39
PDF (English)
An Investigation of Turkish EFL Teachers’ Work Alienation During the COVID-19 Pandemic
Tuğçe Bilgi, Seden Eraldemir Tuyan
40-56
PDF (English)
Vocabulary Breadth and Depth in Early School-Aged Children with Developmental Language Disorder – Evidence from Serbian Speaking Children
Bojana Drljan, Nevena R. Ječmenica, Ivana P. Arsenić
57-71
PDF (English)
On the Relationship of Iranian EFL Learners’ Engagement and Self-regulation with Their Learning Outcomes
Yahya Ghelichli, Seyyed Hassan Seyyedrezaei, Zari Sadat Seyyedrezaei
72-84
PDF (English)
Exploring the Relationship between Language Attitude and Language Awareness towards World Englishes: A case of Indonesian pre-service English Teachers
HG Retno Harsanti, Yassir Nasanius
85-100
PDF (English)
An Investigation into the Effect of Problem-based Learning on Learners’ Writing Performance, Critical and Creative Thinking Skills
Helaluddin Helaluddin, Misnah Mannahali, Duwi Purwati, Alamsyah Alamsyah, Hengki Wijaya
101-117
PDF (English)
A Study of Agriculture Students’ Attitudes towards English Language: A Case Study
Kifayatullah Khan, Yousaf Hayat, Syed Munir Ahmad, Wasal Khan
118-132
PDF (English)
The relationship between the perception and knowledge of academic vocabulary among EFL and EMI university students
Liliya Makovskaya, Ijobat Juraeva
133-145
PDF (English)
Novice Russian Research Writing: Prepositions and Prepositional Phrases
Elena I. Shpit, Philip M. McCarthy
146-159
PDF (English)
Modeling the Association between EFL Instructors’ Foreign Language Teaching Enjoyment and Humor Styles
Mehdi Solhi, Majid Elahi Shirvan
160-173
PDF (English)
Язык
English
Русский
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Ключевые слова
Отправить материал
Indexing
Текущий выпуск