Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
О нас
О журнале
Редакционные политики
Главный редактор
Наш колектив
Редакционный совет
Editorial Policy on Academic Freedom and Research Integrity
Отправка материалов
Контакты
Редакционная этика
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Скоро в печати
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 5 № 1 (2019): Язык и образование
DOI:
https://doi.org/10.17323/2411-7390-2019-5-1
Опубликован:
2019-03-31
Весь выпуск
Volume 5 Issue 1 (English)
От редактора
The Top 100 Cited Discourse Studies: An Update
Lilia Raitskaya, Elena Tikhonova
4-15
PDF (English)
Оригинальное исследование
Decoding Encoded Yorùbá Nomenclature: An Exercise of Linguistic Competence and Performance
Taofeek Olaiwola Dalamu
16-28
PDF (English)
The Younger, the Better? A Multi-Factorial Approach to Understanding Age Effects on EFL Phonological Attainment
Zhengwei Pei, Kerong Qin
29-48
PDF (English)
The The Arabic Aspectual Marker Qad from the Perspective of the Two-Component Theory of Aspect
Dania Adel Salamah
49-62
PDF (English)
Examining Undergraduate Students’ and In-Service Graduates’ Perceptions of Their Professionally Oriented Foreign Language Needs
Irina Yakusheva, Olga Marina, Oksana Demchenkova
63-84
PDF (English)
Fairness and Ethics in Multiple Choice (MC) Scoring: An Empirical Study
George S. Ypsilandis, Anna Mouti
85-97
PDF (English)
Мнение эксперта
Meaningful Learning and Its Implications for Language Education in Vietnam
Bui Phu Hung
98-102
PDF (English)
English as a Lingua Franca in a Multilingual India
Ishwarya N. Iyer, Sridhar Ramachandran
103-109
PDF (English)
Рецензия на книгу
Pictorial Framing in Moral Politics: A Corpus-Based Experimental Study. Abdel-Raheem A., New York, NY & London, UK: Routledge, 2019. 209 pp., including 50 b/w figures and an index. ISBN 978-1-1-138-35176-9 (hbk), 978-0-429-43508-9 (ebk)
Charles Forceville
110-113
PDF (English)
Язык
English
Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Indexing
Ключевые слова
Самые читаемые статьи за неделю
The Impact of Vocabulary Knowledge on the Reading Comprehension of Saudi EFL Learners
82
Enhancing Critical Thinking Skills in ChatGPT-Human Interaction: A Scoping Review
79
Writing with AI: University Students’ Use of ChatGPT
49
To Type or To Write: The Effect of Writing Modes and Time Constraints on Students’ Writing Quality
36
Flipped Classroom Model For EFL/ESL Instruction in Higher Education: A Systematic Literature Review
36