Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
О нас
О журнале
Редакционные политики
Главный редактор
Наш колектив
Редакционный совет
Отправка материалов
Контакты
Редакционная этика
Текущий выпуск
Архивы выпусков
Объявления
Информация для авторов
Информационное письмо
Guide for Authors
Сопроводительное письмо
Author Сontributions
CRediT author statement
Соглашение о заключении лицензионного договора
Типы публикуемых статей
Как написать научную аннотацию
Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
Как написать очерк, рассуждение
Cноски
Ethics statements
Образец написания статьи
Скоро в печати
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 3 № 2 (2017): Язык и образование
DOI:
https://doi.org/10.17323/2411-7390-2017-3-2
Опубликован:
2017-06-30
Весь выпуск
Volume 3 Issue 2 (English)
Оригинальное исследование
More on the Categorial Status of (T)àbí in Yorùbá Grammar
Adeoye Jelili Adewale
6-13
pdf (English)
Relative and Conditional Clause Constructions in Ìyàgbà Dialect
Akintoye Oluwole Samuel
14-18
pdf (English)
Vowel Deletion and Insertion in Úwù
Allison Idris Olawale
19-29
pdf (English)
Assessment and Evaluation Techniques
Tatiana Baranovskaya, Valentina Shaforostova
30-38
pdf (English)
The Role of Music and M-Learning in English: Vocabulary Gain Among Tertiary Students
Regina Dorairaju, Manimekalai Jambulingam
39-44
pdf (English)
A New Training Workshop for Students’ IELTS Exam Mastering
Rimma Ivanova, Andrey Ivanov, Mariya Lyashenko
45-54
pdf (English)
Creating High-Frequency, Naturalistic Opportunities to Develop Small Talk Skills in EFL Classrooms
Irina Kuznetsova
55-62
pdf (English)
Move Structure of Research Article Abstracts on Management: Contrastive Study (the Case of English and Russian)
Elena Zanina
63-72
pdf (English)
Рецензия на книгу
Hancock, M. (2017). PronPack, Books 1-4. Chester: Hancock McDonald ELT ISBN 978-0-9957575-4-7
Alla Minasyan
73-74
pdf (English)
Язык
English
Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
Иформация для авторов
Наши документы
Indexing
Текущий выпуск
Самые читаемые статьи за неделю
Predictions of Multilevel Linguistic Features to Readability of Hong Kong Primary School Textbooks: A Machine Learning Based Exploration
55
Writing with AI: University Students’ Use of ChatGPT
41
Appliances of Generative AI-Powered Language Tools in Academic Writing: A Scoping Review
38
The Impact of Vocabulary Knowledge on the Reading Comprehension of Saudi EFL Learners
30
The Impact of Social Networking Sites on Study Habits and Interpersonal Relationships among Vietnamese Students
23
Ключевые слова