Перейти к основному контенту Перейти к главному меню навигации Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Логотип верхнего колонтитула страницы
  • О нас
    • О журнале
    • Редакционные политики
    • Главный редактор
    • Наш колектив
    • Редакционный совет
    • Отправка материалов
    • Контакты
  • Редакционная этика
  • Текущий выпуск
  • Архивы выпусков
  • Информация для авторов
    • Информационное письмо
    • Guide for Authors
    • Сопроводительное письмо
    • Author Сontributions
    • CRediT author statement
    • Соглашение о заключении лицензионного договора
    • Типы публикуемых статей
    • Как написать научную аннотацию
    • Как написать оригинальную исследовательскую статью (ОИС)
    • Как написать обзорную статью (обозрение) / рецензию на книгу
    • Как написать очерк, рассуждение
    • Cноски
    • Ethics statements
    • Образец написания статьи
  • Скоро в печати
Найти
  • Регистрация
  • Вход
  1. Главная /
  2. Архивы /
  3. Том 2 № 4 (2016): Язык и образование

JLE Volume 2 Issue 4
DOI: https://doi.org/10.17323/2411-7390-2016-2-4
Опубликован: 2016-12-01

Весь выпуск

  • Volume 2 Issue 4 (English)

Оригинальное исследование

  • The Phonetic Means of Creating a Ludic Sense in the English Nonsense Text
    Irina Anashkina, Ekaterina Khramova
    6-13
    • PDF (English)
  • Textbook Evaluation as a Means of Discovering Learners' and Teachers' Needs
    Svetlana Bogolepova
    14-23
    • PDF (English)
  • Online Forums as a Mirror Reflecting the World of ESP
    Agnieszka Dzięcioł-Pędich
    24-30
    • PDF (English)
  • On Tenor and its Prosodic Markers in Rhetorical Discourse
    Elena Freydina
    31-38
    • PDF (English)
  • Temporal and Aspectual Forms of Verbs in Proposition of Commissive Speech Acts: the Case of Promise, Swear and Bet
    Konstantin Khomutskii
    39-45
    • PDF (English)
  • Graph Description as an Issue in L2 Academic English Writing
    Valentina Khrabrova
    46-54
    • PDF (English)
  • Challenges of Minority Teachers in a Western Society: Experience in Austria
    Nasy Inthisone Pfanner
    55-62
    • PDF (English)
  • Efficiency of Individualised Resources in the Russian EFL Classroom
    Olga Stognieva
    63-74
    • PDF (English)

Рецензия на книгу

  • English for Public Speaking. Ljudmila Sergeevna Chikileva. Moscow: Urite, 2016, 203 pp. ISBN: 978-5-9916-7973-2.
    Elena Nikulina
    75-78
    • PDF (English)
Язык
  • English
  • Русский
Отправить материал
Редакционный Совет
Главные редакторы
Редакционная коллегия
 
Редакционная этика
Рецензирование
Об авторских правах
 
Иформация для авторов
 
Наши документы

Indexing

 
SCImago Journal & Country Rank
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
 
 width=150
Текущий выпуск
  • Логотип Atom
  • Логотип RSS2
  • Логотип RSS1
Самые читаемые статьи за неделю
  • A Mixed-Method Study on the Effectiveness of Using ChatGPT in Academic Writing and Students’ Perceived Experiences
    73
  • A BERT-Based Classification Model: The Case of Russian Fairy Tales
    48
  • Reading Comprehension Performance Among Impulsive and Reflective English Learners: Examining the Influence of Three Reading Methods
    45
  • Appliances of Generative AI-Powered Language Tools in Academic Writing: A Scoping Review
    28
  • Author-Related Concepts in Academic Writing Revisited: A Scoping Review
    25
Ключевые слова

 

Yandex.Metrica          
Об этой издательской системе